Fitness nie tylko dla Sportowców

FitnessBrak Ci energii na codzienną aktywność?

Chcesz to zmienić?

Chcesz się czuć jak wielu innych żyjących w zgodzie z Wellness?

Nie każdy z nas uprawia czynnie sport ale wielu wykonuje lekkie ćwiczenia, dba o prawidłową kondycję fizyczną. Wymogi żywieniowe „amatorów’ uprawiających ćwiczenia fitness różnią się od wymogów żywieniowych dla sportowców. Gdy wykonujemy lekkie ćwiczenia fitness aby zrzucić zbędne kilogramy czy utrzymać dobrą formę, nie zawsze potrzebujemy specjalistycznych produktów, takich jak np. napoje izotoniczne (ich spożywanie oznaczałoby przyjmowanie dodatkowej dawki kalorii). Wystarczy utrzymywanie odpowiedniego poziomu nawodnienia organizmu, szczególnie uzupełnienie wody po wysiłku fizycznym.

 

Należy jednak zadbać o utrzymywanie energii na stabilnym poziomie, co można osiągnąć dostarczając do organizmu odpowiedniej ilości białka i węglowodanów złożonych (produkty pełnoziarniste, błonnik). Ograniczamy słodkie węglowodany oraz potrawy nie tylko dla sportowcówbogate w tłuszcz. Pamiętamy, aby jeść pięć posiłków dziennie dzięki czemu unikamy spadków energii w ciągu dnia i pomiędzy posiłkami a także pobudzamy metabolizm (spalamy więcej kcal).

Zawsze spożywaj śniadanie, aby twój organizmu mógł rano przystąpić do działania.

Gdy brak ci czasu na przyrządzanie pożywnych śniadań – zastąp ten posiłek w pełni zbilansowanym i niskokalorycznym koktajlem Formuła 1 (tylko 217 kcal w porcji).

Skontaktuj się z nami celem poznania produktów firmy Herbalife.

Skorzystaj z porady wypełniając ankietę.

Możliwość komentowania jest wyłączona.